Senaste Inlägg

Hittade litegranna i alla fall:)

Nu sover jag snart för jag är trött och vill inte sova bort hela dagen imorgon.
Har nämligen bestämt mig för att dra ut och gå innan frukost och denare dra iväg till gym och simhall.
Måste röra på mig, och förbränna de cheesballs jag nyss har ätit lite utav.

Hur som helst, trodde inte jag skulle hitta något i stan idag, men kom hem med 4 par byxor och 1 par skor.
Nästa gång blir det att kolla överdelar, det behövs verkligen.







Ursäkta röran på mitt golv, men nu har jag plockat undan och gjort fint;)

Hade första något emot jeansleggings, tyckte det såg väldigt fejkat ut.
Och jag hatar verkligen när folk inte har ngt över röven när de använder såna här;P
Jag tycker verkligen att det är så fuult.
Men men, jag har börjat använda mer och mer leggings och dessa tillsammans kostade mig bara 149:-
Så varför inte?:)  + att de faktiskt är supersköna:)
De grå som liknar chinos köpte jag för det kommer nog vara skönt i att gå med i sommar!

Nu blir det i alla fall snart sängen.
Är egentligen inte sådär jätte trött, men vet att jag inte ska vara uppe såhär sent.
Det är en riktigt dålig rutin jag har.
Men tyvärr blir det så när man är van det + att man har en pojkvän som börjar jobba halv 4 och inte är i behov att gå upp de tider jag måste upp när jag har skola.
Hoppas ni andra har haft en bra dag, och hunnit med mer än vad jag har gjort.
Puss på er:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback