Senaste Inlägg

Härligt väder!

Har vart ute och gått, och vilket härligt väder vi har idag!
Såg grönt när jag kom in för att jag gått i solen en bra stund.
Gick iväg och solade när jag ändå var på g, men syns ingen skillnad.
Hade tänkte att jag ska sola lite nu innan man kan gå lite med lätt klädd, då slipper jag steka allt på en gång eller se ut som en blekfis!:=)

Nu lyssnar jag på radio och är bara på allmänt skönt humör.
Vill dra ihop massa tjejer ikväll och bara dricka och ha lite kul, men ofta kan inte alla när det kommer så snabbt inpå. så den tanken får väl valsa iväg i huvudet på mig....

En hälsning till Amanda som ligger hemma och är sjuk också. Hoppas du blir bättre snart!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback