Senaste Inlägg

Härlig dag.

Jobbade faktiskt ÖVER en och en halv timme idag.
I början var det lite drygt och lunchen var jätte stressigt.
Men träffade på en ny tjej som heter Marie idag och jag tror vi konektade ganska bra för vi skojade och hade kul:)
Stannade kvar för att hålla henne sällskap och hade inte större lust att åka hem heller.
Play var där idag och skulle spela, en ny tidning skulle lanseras tror jag och när jag gick blev jag så sugen på att stanna kvar. Det var fotografer över allt, fina uppklädda danstjejer som var ASdukiga, såg de dansa inne påp nattklubben.
Men men, sånt är livet när man inte är 18 och det suger ju.
Imorgon börjar jag vid halv 10 och ska vara på Barnmässan i tingvallahallarna.
Tycker ni ska komma dit.
Tror det kommer bli jätte kul.
Lite annorlunda montrar mot de vi har på våra mässor i skolan haha!
Kommer bli töligt att komma tillbaka till skolan efter praktiken.....

Hur som helst var jag inne innan jobbet idag och hittade mig 4 linnen:)
Lite tråkigt med bara linnen kanske typ, men jag är verkligen en linne människa och kan ha det till princip vad som helst.
Blev färger denna gång ist för svart eller vit typ:P
Första rosa klädesplagget jag äger nu i princip.
Har en tunika också, men känns så knäppt eftersom jag var rödhårig så länge.
Nu kollar jag på sveriges värsta bilförare, hahahah!!
blev även hårsnoddar och hårspännen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback