Senaste Inlägg

Fixat lite.

Inte gjort något på hela dagen i princip.
Ont i halsen under halva dagen men nu har det gått över till en fruktansvärd snuva istället.
Vill bli frisk, ordentligt ngn gång!
Var även uppe på vårdcentralen och pratade om mina minipiller som krånglar.
Alla har föreslagit p-stav till mig med idag fick jag höra att det skulle vara bättre med kopparspiral eller vad det heter:P
Jag vet inte jag, med tanke på att de tydligen helst gör det med de som vart med barn?
Någon som vet något närmare om detta?

Jag och mamma fick för oss att åka in till ikea för att köpa ett skoställ till min garderob, men vi ångrde oss när vi kom dit och jag köpte sådanahär lösa lådor typ man hänger.
Så nu har jag dolat lite i gareroben.
Behöver mer saker i den som tar större plats nu när robin flyttar snart;) haha!

Synd att jag inte tog en förebild, men såhär ser det ut nu i alla fall.
Fick lite problem med vad jag ska ha vart, men ska göra om allt tänkte jag, på andra sidan med så det fixar sig då:)



Nu får det bli natta när som helst!
Imorgon är första skoldagen, så jag vill gärna inte vara för trött...
Sov gott nu allesammans!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback