Senaste Inlägg

En söndag.

Började dagen med att vakna bredvid bästaste!
Sen blev det ner till morfar för att hjälpa honom med det sista med flytten.
Anders och Fredrik var med också och bärde det tyngsta som jag och mamma inte orkade bära;P
Var där en bra stund och plockade och plockade.
Nu ska vi bara ner en gång till och hjälpa honom med städning av den gamla lägenheten.
"hemskt att man kallar något gammalt efter en dag"

Blev i vilket fall hem och då drog i igång att plocka bort allt från golv och under säng och plockade fram damsugare och skurhink.
Så nu är det damfritt i hela rummet, (INKLUSIVE under hela sängen, vilket var en välgärning.)
Fick bråttom att dra iväg till dansen och har nu nyss plockat det sista.

Nu är jag i alla fall mätt och belåten och både jag och Robin är trötta efter en ganske lång dag med flytt och städning, så nu hoppar jag snart in i duchen, tänder sedan ljus i rummet och lägger mig på spikmattan en stund.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback