Senaste Inlägg

En dag till i mitt liv.

Då har man klarat av ännu en dag i mitt liv.
Denna dag har vart skön, speciellt nu ikväll när jag fick handmassage av mamma:)

Fick följa med mamma ner till morfar för han ska flytta "till lägenheten mitt emot" haha;) Det är lite skönt för då är det bara att bära sakerna emellan;P
Stog mest och gjode iordning i skåperna i köket och försökte göra snyggt, men det kom bara mer och mer glas så tillslut så gedde jag upp med att få det snyggt.
Fick 6 st snapsglas utav honom, både jag och mamma:)
Sen fick jag även ett avlångt fat som är format som ett löv, den är svart och jag tyckte det var riktigt fint faktiskt.
Det roligaste med det är att det tillhörde min mormor, henne har jag aldrig träffat tyvärr.
Jag vet inte om jag träffade henne när jag var liten, men har inget minne utav det.
På ett sätt är jag glad över det, att slippa sorgen över henne.. Men är också ganske ledsen när man tänker på ibland att man aldrig har träffat henne.

Morfar ska köpa sig en ny soffa från jysk så vi drog dit för att kolla in den.
Där hittade jag en skitsnygg låda som jag ska ha under sängen:)
Svarta "trätrådar" och snyggt typ i vita och svarta blommor.Har den nu under sängen som "medecin låda"
Den jag hade innan låt så hysteriskt varje gång vi drog ut den under sängen.

När vi kom hem gjorde vi pitebröd med lite köttförs och sallad i och det var gott!
Kollade även på fuskbyggarna som började idag, riktigt bra program faktiskt.
Fick även handmassage som jag nämnde utav mamma..
Hon har vart på kurs om det nu i 2 dagar och det var riktigt skönt.
Oljan räckte under hela tiden och är faktiskt bättre att ha än vanlig handcreme.
Kanske ska komma ut med receptet så ni kan göra den själva?

Imorgon blir det att träffa upp bea och kanske dra till gymmet.
Ska även ut och övninsköra, har blivit så jäkla lite på senaste tiden.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback