Senaste Inlägg

Deppig

Vissa dagar är allt verkligen på topp, och de dagarna är verkligen underbara.
Jag tycker att det är en skön känsla att vara glad och ha den här sköna känlsan i kroppen, ni vet när allt bara går den vägen man vill att något ska gå.
Men andra dagar går det mindre bra och vägen blir krokig och man börjar fundera vad det är som händer.
En sådan dag har jag idag.
Jag är inget pigg för fem öre, och jag är bara allmänt deppig.
Just nu vill jag bara vara för mig själv.
Bara krypa ner under ett varmt täcke och sova tills imorgon.
Jag orkar inte tänka, jag orkar inte göra något alls.
Skulle ha vart iväg och tränat, men jag fryser så, och känner mig inte motiverad, och då är det ingen ide att gå dit, för jag kommer inte att prestera bra med en konstig känsla i magen.
Sådana här dagar kan faktiskt fara och flyga

Hur som helst så börjar APU:n imorgon, och mitt första "pass" kommer vara 9-4.
Vet inte vad dagen kommer bestå utav men på ondag och torsdag kommer jag vara på restaurangen och hjälpa min handledare och bära möbler och bygga montrar, det ser jag fram emot.
Det bästa är att det verkar livfullt, så det inte blir tid över till att sitta och glo i en vägg.
Det är skitbra för man kan nog tröttna annars.
Nu ska jag hämta ett glad vatten, krypa ner i sängen och slå på tv:n

over and out


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback