Senaste Inlägg

Då var det dags för skolan igen.

Då sitter jag på min fösta lektion på ca 2 veckor igen och jag orkar inte!haha.
Det är skönt på sätt och vis att komma upp och iväg någon stans, men det är jobigt med uppgiter hit och dit.
Sjuk är jag också och får sitta med huvudet upp för att inte snora ner datorn.
haha! (inte riktigt men)

Tänkte man skulle komma iväg och träna, men det går ju inte nu.
Det är vart, svullen i halsen och mitt huvud värker.
Fick även min födelsedagspresent utav Sofia idag som vi båda väntat på att ge och få sedan december!;)
Nu är det bara en månad till så kan hon få sin med så har vi väntat lika länge;)<3
Tack sötnos.

Träffade Susanne vid bussen idag så vi slog följe och pratade om deras flytt och sådär:)
Träffade även på Markus på g till bussen.
Ängtligen lite folk runt mig igen:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback