Senaste Inlägg

Brummbrumm!

Sådär, då har jag vart ute på vägarna idag.
Körde till kil och från kil till hall något:p
Körde med min låtsaspappa och han tyckte att det gick jätte bra, kör i trafik, men inte inne i stan än.
Kom i alla fall hem och jag och mamma drog in till stan.
Fick mig två par skor, en tjocktröja, en bh och ett linne:)
Har inte min kamera här uppe, så får bli en kass mobilbild:P
Hittade även ett par skitsnygga klackskor, men får bli någon annan gång.
Denna gången vart jag tvungen att ha riktiga skor. Ett par lite lättae vårskor, och ett par gympadojjor att dansa, träna och gå i inne på nöjes, gäller att ha det där för får så jäkla ont i föttrena.
Min patt-tång hittade vi överkörd ute på vår grusgång.... så får bli en ny sådan också:(

Nu tänkte jag promenera en bit och sedan lägga mig i solariumet.
Vi byter väl även till sommartid inatt?:S



Pusspuss


5 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-03-27 @ 17:48:54

Haha visste inte att du hade en patt-tång sandra :')

Postat av: Sandra den 2010-03-27 @ 22:22:41

Varför inte?:P

Postat av: Angelica den 2010-03-28 @ 01:06:39

fattar bara inte vad du ska med en sån till men :P

Postat av: Sandra den 2010-03-28 @ 01:28:36

Haha, det ska jag till för att få mitt hår rakt förstår du;) Vad använder du din platt-tång till?;)

Postat av: Angelica den 2010-03-28 @ 11:42:55
http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Min platt-tång använder jag till håret men någon patt-tång har jag däremot inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback