Senaste Inlägg

Blev inte som tänkt

Det blev ingen städning, haha.
Vi vaknade senare än planerat och sen planerade även jag och johanna att dra iväg och åkda skidor.
Sen kom jag ju på att jag måste fixa bindningarna för att jag ska ta mig ut i backarna, så det var bara att ringa och säga att det inte gick.
tråkigt.
Robin tror att det går att åka ändå, eller så ska jag få låna ifrån hans snowboard, så det kanske blir att åka imorgon istället.
Mamma är nu på någon massage kurs och jag väntar till hon kommer hem, då blir det att dra in till stan och kika lite, ta en snabbis.
Får väl se om det finns något att hitta.

Nu blir det att träna lite här hemma i ca en halvtimme, och senare dusch.
Ha en bra dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback