Senaste Inlägg

Bajsbutter.

Jag och Robin har kommit fram till att vår fisk Butter bajsar HELA tiden.
Jag vet inte, men han måste vara slapp i ringen;)
HAHA
Kom och tänka på det nu när jag måste byta lampa till akvariumet.
För er som har papper och penna - skriv upp det, intressant fakta. (skämt å sido)

Blev att dra sig en tur till solariumet, blev en kvart efterom jag brände mig som en räka sist gång.
Gick också en omväg hem för att röra lite på mig.
Nu har jag nyss käkat vofflor och väntar nu på robin som är på g från stan:)
Tänkte hypnotisera honom sen så han vill gå upp lite tidigare med mig imorgon och hjälpamig storstäda mitt rum.
Det vore en välgärning.

är så fruktansvärt sugen på att göra något galet! inte vart ute på skit länge och vill bara ut och träffa folk, snacka skit och dricka lie alkohol. Skulle sitta jäkligt fint just nu!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback