Senaste Inlägg

Ängtligen tillbaka

Nu har jag vart en helg i Säffle hos pappsen.
Damsugit och skurat hela huset och lagat god mat till oss faktiskt.
Tänkte lägga ut en bild, men har inte laddaren här så..
Gick hem till seldal ett tag och snackade lite.
Och duktig har han vart, gått ner hela 25 kilo!
Imorse åkte jag och mamma iväg till morfar och brjade städa lägenheten och så.
Sen har jag även vart och dansat, fyfan vad varmt och jobbigt det var, men härlit nu!
Får bli att dra iväg och träna imorgon också.
Sen på Tisdag börjar APU:n och det ser jag fram emot!

Nu ska jag och Robin dra på en film och sedan nanna gott på kudden.
Hoppas alla haft en bra helg!
Godnatt:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback