Senaste Inlägg

Viggen<3

Har precis kommit tillbaka efter en tur i värmskog där vi käkat räkmcka. MUMS!
Så nu ligger jag i mitt rum och kyler mig lite för det är så jäkla varmt!
Sen bär det av hem till Robin där vi blir bjudna på grillat:)
Sötisen Viggen är här också så vi har passat honom från igår. Vill verkligen ha en hund!!!<3
Har tagit lite söta bilder på honom som troligen kommer upp ganska snart.
Herromdagen var även jag emma, oscar, robin, krisse iväg och åkte gokart, både ja och emma fick träningsvärk i armarna. haha!
Jag fick mycket bättre tid än sist! ca 16 sek för att vara mer tydlig;) WOHO!!!

Snart göra mig iordning kanske.. Orkar inte.... Bara klä på mig något annat är mjukis iaf.
Ha de!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback