Senaste Inlägg

Vart är solen?

Urs, jag är verkligen jätte sugen på att ha en picknick!
Hade tänkt åka iväg och köpa någon god ost och lite kex men vart är solen?
Det är ju inget mysigt att dra iväg för att ha det nu ju:(

Hur som helst har jag hjälpt mamma att damsuga hela nedervåningen. Och då fick jag fart med att städa mitt rum också, så nu är det damsugit, avtorkat och upplockat från golven.
Kommer eventuellt hjälpa Robin att rekonda en bil ikväll eller tidigt imorgon också.

Satt i alla fall med mamma ute på farsukvisten och matade lite fåglar förut, idag vart det inte så många, men vi rukar ha jätte mycket fåglar här. Vi har ju ett stort fågelbo (som jag hjälpt till att bygt;)) och mamma brukar vara noga med att det alltid finns mat och ett vattenbad åt dem här utanför, men lite sällskap fick vi i alla fall.

 

Nu ska jag sätta mig att spela lite tv-spel haha;)

Ha en bra kväll!

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback