Senaste Inlägg

underbar helg.

Åh, denna helg har vart helt underbar. I fredas spelade vi brännboll med massa folk här i Grums och det dracks och roades och humöret var på topp hos verkligen alla. På kvällen blev det även in till stan och Bea hängde även på en stund innan hon blev skjutsad till krogen:) I lördags var det 201 meter på gammla flygfältet och Robin var även med för att se hur bilden gick. Hans bästa tid blev 9.54 och det tror jag att han blev nöjd med:) Det var också kul, fast det pendlade mellan varmt och kallt hela tiden tyckte jag:P Brände mig ganska rejält också... Det gjorde inte saken bättre utav att ligga nere vid pråmen i någon timme och sola när det var vattenskidstävling idag. Tyvärr hann vi inte se Eric köra då vi trodde att det började senare:P Det var mysigt i alla fall med skön musik och trevligt folk och fint,fint väder. Nu har vi nyss kommit hem och är mätta och belåtna:) Jag ska ner och svalka mig med en skön dusch och sen bär det säkerligen iväg för lite mini-golf och ikväll vollyboll och grillat, mums!:) Hoppas ni andra haft en fin helg ni också. Hejs!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback