Senaste Inlägg

Trevlig kväll.

Kvällen blev helt ok. Vi satt ute på altanen och solen värmde jämt sådär lagomt mycket.
Det var trevlig sällskap och goda kakor och chips;P
Vi beställde även lite ljus och ljushållare.
Tog dessvärre inte något kort som jag sa att jag skulle göra.
Men det var ändå inte så mycket att se, ha en själva så får ni se och prova på de olika godsakerna.
Blev även inlines åkning ner till pizzerian för en calzone, haha!

Hur som helst. Nu sitter jag i Robins tvrum och ska lägga oss vilken minut som helst.
Ska bli skönt för ha stickningar i hela magen:/
Sov gott och så hoppas vi på en till fin och solig dag imorgon.
Jag gör det i alla fall, så jag kan ta ikapp de soldagar jag missat nu pågrund utav lathet och hetta!
Måste verkligen lära mig att hantera värme mer än 20 minuter, haha..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback