Senaste Inlägg

Torsdag

Shit vad jag har sovit gott inatt! Märkte knappt att Robin sa hej då till mig vid kankse 10 tiden?
Mamma skrev i alla fall på mig att vi kunde sätta oss att sola så jag gick ner och joinade henne en stund. Dock tycker jag väldigt lätt att det blir för varmt, älskar värme så, men sovärme kan jag tycka är jätte jobbig så satt inte så lång stund, blev en liten, liten rand i alla fall haha!
Sedan tog vi bilen till Värmskog och käkade en räksmörgås, mmmm så gott:)
Fick även med mig ett par skor att bara dra i fötterna i och gå och slänga med, detta är ett måste för mig på sommaren!


De gladiatorskorna jag köpte måste man ju hålla på och knäppa och krånga med.
(vet att det är dödskallar på) men tyckte de var fina ändå:P

Tänkte även lägga ut det lilla jag fick med mig från stockholm:)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback