Senaste Inlägg

Torsdag:)

Har nyss kommit tillbaka hem till Grums efter en dag i Säffle igår.
Finns liksom inte något att berätta för det var nog den tråkigaste dagen på länge, Skule träffat Sandra, men tor både jag och hon glömde bort det, men gick i alla fall iväg för att äta en glass med andra Sandra, Broden:)
Hur som helst så är jag i Grums nu, Robin ska snart åka in till stan och jag väntar på att få besked när Viggen ska tillbaka.. Hur ledsamt är inte det då? Jag kommer säkerligen gråta för jag har fastnat för honom så himla mycket och vill verkligen ha en egen hund. Det är så himla tråkigt att min låtsaspappa är allergisk och så vidare:(

 

Måste även berätta detta:
Jag och Robin har pratat ett tag att det skulle vara kul med inlines. (rullskkriskor) vad heter det?:P Och jag känner att jag har inte råd att lägga ut pengar på det just nu när det är annat vi ska göra i sommar och så.
Så kommer han hem igår och säger att han köpt ett par, och visar dem. Skit snygga var de och så säger han (Och här är dina) Så har han köpt de som jag har kollat in på blocket ett tag!!!
Så himla snäll är han och han lyser verkligen upp mina dagar. Just nu känns allt så jäkla underbart bara:)

 


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2010-06-24 @ 22:38:55

Viggen är verkligen underbar. Visst är Robin bäst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback