Senaste Inlägg

STOP!

Nu funkar ju bloggen här igen!?
Glöm bloggen som jag har skrivit till er här nedan!
Jag använder denna igen, sålänge den funkar haha!
Här kommer inlägge jag skrev förut, fast på den andra bloggen..


Ja, tro det eller ej, men på något sätt har denna dagen + lite igårkväll ägnats åt bilar:P
Kom nyss innanför dörren då jag städat vår bil inuti med damsugning och avtorkning.
Iofs var jag inte så värst noga, jag mest tog det jag såg och på vissa ställen jag vet det blir skit, däremot är jag noga med damsugning?



Nej, nu väntar jag på Robin, och sedan ska jag göra hembakad pizza till oss:=)
Tänkte även att jag skulle lägga ut en video när jag satt ute med pippisarna idag och matade dem lite.
Det var så sjukt för när jag kom hem och gick upp för trappan kom det från ingen stans 5 fåglar och satte sig på vårt räcke nästan precis bredvid mig, som att de visste att jag skulle mata dem;) haha. Då var jag ju så illa tvungen.
Här en en video sen då. inte så många just då, men de är så söööta!

 

 

Dock blev det ädrade planer, det blir grillat istället:D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback