Senaste Inlägg

Stockholm.

PS: Glömde väl säga att vi var på Sex and the city med sofia?:S

Hur som helst, klockan ringde kl 4 imorse och det var bara att stiga upp, gå till skolan och sätta sig på bussen i 4 timmar. Kom fram till stockholm och kollade på ett "museum" orkar inte skriva riktigt om det för jag orkade inte lyssna ordentligt..
Sen blir det MC och senare shopping. Gick med Anna, Angelica och Malin spets:) Det var varmt och det blev stressigt i slutet, långa kö:er och så vidare.
Trodde jag skulle hitta mer men fick med mig lite i alla fall.
En midesskärp, solglasögon, tublinne, linne, midjekjol och en väska:)
Nu är jag jäääättte trött så säger godnatt och lägger ut bilder imorgon på vad jag har köpt.
Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback