Senaste Inlägg

SMSUtopia

Förbannade SMSutopia!
Denna sidan blev jag medlem på för jäääätttelänge sen, då jag behövde sms, och mina pengar på mobilen var slut.
Det har vart en gratis-sms sida. Aldrig kostat min några penger alls, aldrig.
Och bara för att man är så dum och inte avslutar sitt medlemskap när man inte använder det (altså inte är inne och läser) Det gör jag iofs inte heller på de sidorna man är medlem på. Så kommer ett sms där de dragit 75 kr för medlemskap?
Inte milt med 75 kr! Till och med JAMBA är billigare!?

Så blev förbannad och hittade detta i deras användarvillkor:
Vi reserverar oss rätten att ändra detta användaravtal. Information om väsentliga förändringar i avtalet publiceras på våra webbsidor en månad innan ändringarna träder i kraft.

Det betyder att jag inte kan göra ngt för att få pengerna tillbaka, för det är mitt ansvar att ha kollat det där.
Men comon! Kollar ni användarreglerna en gång i månaden efter ni blivit medlemmar "bara för att"?

Detta sög ju! , jätte bra start på dagen.
Bara för det ska jag somna om.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback