Senaste Inlägg

Pusst.

Sådär ja! Nu har jag vart ute och taggat en rask promenad i lite över en timme.
Svängde också förbi solariumet. Vart är solen idag?:(
De hade nya kroppsrör och anisktrör så tog bara 10 minuter, vill ju inte bränna mig.
Men nu kom jag på, JAG HAR GLÖMT ATT STRETCHA!! Jag som får så lätt träningsverk:( F*n också!

Sen ha min älskling kanske fåt heltidsjobb! Urs vad skönt för honom.
När han kommer hem sen ska jag ladda upp lite jrdgubbar åt han innan han går ner för att fortsätta greja med bilen:) Då blir han nog glad:)
Nu ska jag springa ner och vika tvätt och det är tort, äta lite mat och sen ta mig en dusch.
Vad blir det imorgon då?:S Ring till mig så hittar vi på något!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback