Senaste Inlägg

MUSIK?

Suttit framför datorn i säkert två timmr nu och letat efter ny och bra musik.
Jag har proppat ett USB med musik på till Robins bil och nu kan vi snart inte lyssna på en enda låt
då vi tröttnar så jäkla snabbt..
Har i alla fall hittat kanske 15 st, så jag får väl helt enkelt ta bort de låtarna vi hatar mest och ersätta dem med dessa jag hittat idag..

Förut var jag och mamma iväg och handlade lite också.
Fick mig tressemme shampoo och balsam, body butter, chips, eyeliner och en frezbe (stavning?) med mig hem.
Men säg inget till Robin för frezben ska han få, då vi tappat bort de andra och han tycker sådana med hål i är skit bra;) haha!
menmen, nu är håret torkat och jag ska väl gå ner och göra lite mat.
Inatt blir jag även ensam då mamma och anders är borta.
Lite läskigt faktiskt...
Och imorgon kommer kanske Malin hit, och då ska jag sätta hemme på min vespa och köra iväg till Vålberg för lite mini-golf, haha! Får se om jag lyckas med det!:D

Ha det gött!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback