Senaste Inlägg

Morgon!

Hejsan på er.
Har inte uppdaderat på ett tag så tänkte jämt gå igenom lite snabbt.
I torsdags tog alla 3:or studenten och guuuud så avundsjuk jag var. Alla var jätte fina, de hade tur med vädret
och alla var bara så himla lyckliga.
efter lite firande på torget blir det hem till Erica för att fira henne, det blev lite tårta och presenter och så.
Senare på kvällen var vi ute i stan och det var helt ok. De flesta vart väl på krogen haha ;)

Vi själva fick sommarlov igår och jag har interiktigt fått in att det är sommarlov än, det kändes inte sådär jätte speciellt, itället har jag gått och tänkt på vilken klänning med mera som jag vill ha när vi tar studenten..
( Jag skriker av längtan verkligen )
hur som helst skulle i proncip ALLA till krogen igår så jag trodde det skulle bli en riktigt tråkig kväll helt själv hemma, men det blev sent för Robin så vi åkte till honom och firade hans pappas födelsedag:)
Det blev en lyckad och rolig kväll med jätte god mat och lite alkohol, så fredan är gjort och idag kommer den jobbiga lördagen.
Alla är idag verkligen, varför inte sprida ut det under hela sommaren? Det är säkert en 5 events idag och vi måste bestämma vilket vi ska på.
Skulle ju ha ställt ut skyan på I2 idag, men det är ju så dåligt väder och regnar det kommer det väl inte en käft.
Kommmer bli en lagomt stressig dag idag känns det som.

Vi hörs!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback