Senaste Inlägg

Midsommar!

Det var en bra midsommar igår.
Men saknade faktiskt de midsommrar vi hade hos mona och kjell när jag var mindre.
Där var det ofta en midsommarstång och mycket gott att äta med massa andra att leka med.
Det saknar jag..
Men igår var helt ok. Vi var hos Sara & Christian och senare hos larsson, sen vid hamnen och senare i grums hos Robins faster:)
Sandra råkade även nämna för mig att de hade kattungar hemma hos Larsson så vi gick ner för att kolla på dem, och guuuuuuuuuud så söta de var!
De andra sprang och gömde sig men den jag hållde i pussade mig på munnen ich var verkligen världens gulligaste!
Jag hatar just nu att jag inte ´kan ha ett djur, jag började störtgrina när vi skulle där ifrån och ville verkligen inte lämna lilla "sotis" som jag döpte honom till.
Men men..

Idag är en fin dag och jag har vart i solen en sväng, käkat kycklingsallad och nu tror jag bara att jag ska gå runt och njuta av resten av dagen. Kanske dra en tur med inlines:erna senare:)
PS: Ni som läser denna blogg, och är mina vänner, glöm inte spa-party hos mig imorgon kl 5:)

Ha en fortsatt trevlig dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback