Senaste Inlägg

Lägg av nu!

 

Okej, det här gör mig verkligen inte glad!
Britney var min största idol när jag var mindre, och jag blir så ledsen "fortfarande"
när jag läser endel saker om henne.
Jag menar. Mannen här som påstår sig ha bevittnat när hon slår sina söner med ett bälte
har också påstått att hon har trakasserat honom sexuellt så att han fick säga upp sig hos henne.
Det måste ju ha hänt något så att de börjat bråka och han har därför bestämt sig för att försöka förstöra för henne!
Det här låter inte sant. Jag tror ju inte att om hon skulle slå sina söner att hon skulle gå ut till mannen som jobbar för henne, kräva honom på hans bälte och sedan bara gå in i huset och börja slå dem?
Hon har väl egna skärp om hon ville göra det? Varför skulle hon göra det så att någon ser?
Varför har hon vart så ledsen och förtvivlad när hennes barn togs från henne om hon skulle vilja slå dem med bälte.
Stackars Britta!

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback