Senaste Inlägg

Hur ska jag göra?

Lägger upp en liten video när vi spelade vollyboll igår, haha. Jag är inte med för jag var så kass;)




Jag vet inte hur jag ska göra, pappa vill att jag ska komma till honom i helgen, men det händer u så mycket denna helgen ju:(
Idag är det ölbrännboll med massa folk, och tror att det kommer bli riktigt roligt ju!
Imorgon är det 201m vid flygfältet och då jag ju jag och emilia lugga och steka under tiden vi kollar när eempelcis robin ska köra. Hoppas det går bra för honom också:)
Sen är det det ju vattenskidstävling, där bland annat Eric ska vara med och det tror jag kommer bli jätte härligt att gå och titta på, speciellt om vädret håller i sig.
Får prata med min fader senare...
Nu ska jag dra upp håret i en toffs och snart dra till skolan för att ha samhällskunspak, jätte roligt.... haha;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback