Senaste Inlägg

Godmorgon?

Urs, jag har verkligen legat i sängen till nu och inte blir man något piggare utav det, tvärt om faktiskt.
Känner att mitt sommarlov kommer att se ut lite såhär och det vill jag inte, skärpning!
Nu har jag i alla fall rumpat mig ur sängen och nyss kommit ut ifrån en dusch.
Ska gå ner till Ica och göra lite ärenden. Men sen då? Ta en tripp till solariumet kanske? Solen är ju faktiskt inte framme idag.
Vi får se.

Flytta vill jag också, ha en hund... eller en katt... en main coon!!!
Bil är också ett önskemål.. urs så mycket man vill ha och göra just nu.
Måste skaffa mig ett jobb, men det är inte så lätt när man går i skola och inte har några tidigare erfarenheter.
Det suger!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback