Senaste Inlägg

Ängtligen lite sol.

Vaknade upp imorse och solen lyste, dug så underbart.
Helgen har bestått utav bilutsällning, party och städning.
Bilutställningen blev det inte så mycket av pga dåligt väder och så vidare, så på kvällen blev det att dra iväg till Sara & Christian.
Kvällen var bra och det var trevligt folk, vi spelade bland annat ölspelet och kubb, haha!
(vårt lag förlorade:()

Blev ner till pappa dagen efter.. VÄNTA STOPP!!!
Jag har åkt gokart för första gången i mitt liv med.
Robin ringde och frågade om jag ville göra något men han sa aldrig vad, tillslut kom vi fram till en gokart bana, shit vad roligt det är. och gud vad glad jag blev när Robin kom på något roligt att göra, det behövdes.
sådär.. Åkte ner till pappa i alla fall, det blev taco och film och igår blev det städning i princip hela dagen. Damsög, skurade, tvättade fönster och städade toaletten så jag är inte så himla sugen på att städa något mer på ett tag haha.

Lite bilder kommer senare:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback