Senaste Inlägg

Uttråkad,

Är jätte uttråkad just nu. Bara väntar på att klockan ska rulla lite fortare så jag kan börja göra mig iordning.
Blir nämligen premiär turen ikväll med supran:P

Var och plockade jordgubbar med mamma förut, ska bli såååå gott.
Blir mat innan vi åker in till stan så kan tänka mig att de blir jordgubbar som efterrätt!
Jätte goda och smarriga var de!
Men men.. Ligger just nu och småflinar åt viggen, han sover på så roliga sätt så det är sjukt.
Men ändå blir han bara sötare och sötare, kommer förmodligen att lämna tillbaka honom imorgon då vi ska till Smögen på söndag och jag kan tänka mig vad jobbigt det kommer att vara.
Är verkligen fäst vid honom!!:(

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback