Senaste Inlägg

Tror jag vaknat på fel sida.

Det är inte min dag idag.
Men blev lite gladare nu när jag såg att pappa skickat ett vykort från Tumba där han är nu och kommer hem nästa vecka..
Saknar honom jätte mycket just nu och vill bara ner till honom och så vill jag ha tillbaka min katt Olle...
Saknar honom så mycket!!

Ringde nyss på ett jobb men han jag ska prata med var upptagen så får ringa tillbaka om 20 minuter.
Behöver verkligen extrapengar nu.

Idag har jag lagt ner detta med lägenhet och hund. Ingen ide att gå och må dåligt över något jag inte kan ha nu.
Hade vart värre om jag kunnat haft det med inte fått det.
Lika bra att ta upp hundförfrågan när man flyttar.

Viggen kommer hit nästa vecka igen i alla fall. Världens mysigaste. Ibland funderar jag på att sno honom haha;) Nejdå..
Orkar inte sitta här längre, i mitt rum, i värmen, i mörkret.
Ska gå ut och gå en låååång promenad kanske det blir lite bättre, kanske tvätta bilen också? För första gången, men egn lilla (stora) fina (inte fina än) bil!;) Ja. det ska jag göra.
Ringa, gå, och tvätta. så får jag se vart dagen tar mi sen,.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback