Senaste Inlägg

Svett & tårar!

Idag insåg jag att jag har gått upp i vikt.
Jag har väl insett det tidigare också, men inte orkat lägga ner energi på det eftersom
jag inte tycker att jag är "stor"
men men, även om jag fortfarande är i ganska normal storlek så vill jag vara nöjd med mig själv vad
än alla andra säger, så handlade hem fullkorns-kuddar, en bar och keso.
Min kvällsmat idag blir keso och gurka, sen har jag hittat massa andra recept med keso i.
Jävla Amanda som fått mig äta keso;) Hatade det först!:P



Såhär ser i alla fall jag ut typ nu, efter att ha gått i nära två timmar.
gick till Preem i slottbron och igenom grums på tillbaka vägen.
PHU!!!
Så nu hoppar jag in i duschen i väntan på Robin, gud vad jag saknar honom just nu!
Vill bara slänga mig i hans armar när han kommer hem, min sötnos<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback