Senaste Inlägg

Ny duschad.

Började dagen med att åka in till Emilia, vi lade oss ute på gräset och solade lite. tyckte det var fruktansvärt varmt.
Inte undra på varför jag inte får någon färg när jag tycker det är jobbigt med solvärmen.. haha.
Tog i alla fall en buss hem och då började det regna. Dum som jag är hade inte jag tänkt på det så fick gå hem i bara linne, så kom hem nerdränkt själv och en nerdränkt hund haha.
Han fick i alla fall en uppfrächande dusch efter det, så han skulle lukta godae än vanligt regnsblötshund:=)
Ska ut på en promenad med honom sen och när robin kommer hem ska vi ta oss något att äta. jättehungrig!

Juste!
Nu har Robban en ny pärla! Sålde sig för några dagar sen och kom hem med en ny snygging igår.
Påminn mig att visa denna för Malin Spets, har för mig att det är hennes favoritbil!:D
Men han är nöjd "JÄTTE" nöjd, och det är ju skit bra!
Och jag är väl också nöjd eftersom jag får åka med, haha:D
Visst är den läcker?


2 Kommentarer

Postat av: Angelica den 2010-07-15 @ 23:36:49

Ahdu den där bilen skulle man då inte tacka nej till iaf (:

Postat av: Sandra den 2010-07-16 @ 09:48:57

Nej, den är riktigt fin faktiskt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback