Senaste Inlägg

Lite bilder sen mantorp


Årets bonnbränna!?



Man kunde åka helikopter för bara 400:- Men vi bestämde oss för att flyger vi idag, bara för det billiga priset,
lär vi dö också. Så vi fegade ur:P Men sugen var jag iaf!



Haha, ser ut lite som en kanin här. Men det gör inget, jag bjuder på det!;)



Vårt lilla tält, som vi satte upp på familjecampingen för att kunna få lite sömn på natten (jäkligt smart av oss faktisk) Och bilen jag står bredvid är en Audi r8 om någon av er hört mig tala om den. Min absoluta nr.1 i drömbil.. Lite väl dyr då;) haha! Någon som vill punga ut en mille till mig?;)

Förövrigt har denna dagen vart en slappdag och det finns inget att göra. Men det är lite skönt faktiskt.
Nu blir det övrig surfning på datorn. Bye!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback