Senaste Inlägg

Jäkla regn

Var meningen att jag skulle ut och gå och även sola idag.
Det började självklart regna såfort jag tog mitt första steg ut..
Hann i alla fall till solariumet och hälsade även på Sandra i hennes fina lilla butik!
Gud så härligt att få öppna eget och göra något man verkligen tycker om själv.
När jag hade solat klart så stog regnet som spön i backen så fick vandra hemåt och ser nu ut som en blöt katt!
Vet att det inte finns "dåligt väder, bara dåliga kläder" men jag har fakiskt inte bra, inte ens en regnjacka!

Blir iallafall in till stan med mamma när hon kommer hem så får se om jag kan gå ut och röra på mig efter det:)
Hörde även med en sömmerska idag vad det skulle kosta att sy upp den klänningen jag vill ha på studenten, eftersom de inte säljer den klänningen någotmer:(
Det skulle ligga mellan 4000-5500 ca så det är väl bara att börja spara?
Eller så skiter jag i det. Visst studenten är något stort och man gör den bara en gång.
Men känns lite onödigt med så mycket pengar på en liten klänning sen är det ju balklänning till det med.
Hittar säkert någon annan fin tills dess.. Hoppas jag!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback