Senaste Inlägg

Inhandlat.

Kommit hem ifrån stan med mamma och regnet har ännu inte gett sig:(
Men men..
Försökta hitta ett par skor (INTE KLACK!) :O
Som jag kan ha när det regnar och blir lita kallare, hari princip bara tygskor, och de blir jag blöt med på 4 sekunder..
Hittade inga bra att ha i regn idag tyvärr, men hittade ett par vita vanliga skor i alla fall.

3 st baslinnen, från gina och stadium.
Även en söt genomskinlig lösare tunika typ att ha över baslinnen med något snyggt skärp.

Köpte en skitsnygg liten kavajliknande sak på MQ i förrgår också, men bild får komma
på den senare:)
Får bli ut om någon dag eller så och leta mörkare skor att ha i regn och sen
har jag mitt sikte på ett par klackskor också. VILL HA DEM!
Nu är maten klar! Ha en finfin kväll:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback