Senaste Inlägg

Godmorgon.

Har nyss kommit ut ur duschen och väntar på Robin som jag ska samåka med in till Karlstad, hehe:)
Ska hem till Emilia, och är det fint väder ska jag ner till bomsta och sola lite:)
Senare idag ska jag på jobbintervju, så vi får väl se hur det går.
Inte ett drömjobb, men det är ett första jobb för "just nu" och behöver ju faktiskt lite extrapengar så att man kan röra sig lite och göra lite saker..
De låt väldigt possitiva och så, så det är ju ett plus!
Är lite orolig för detta med kontraktet man ska skriva på. Får man ta med det hem och läsa innan man skriver på eller hur gör man? Vill gärna inte skriva på något jag inte känner mig trygg med.
Får höra om v.29 och så där också, eftersom vi ska till smögen då.
Äch, det löser sig.
Håller tummarna och hoppas på det bästa.

Ha en fin dag alla ni andra!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback