Senaste Inlägg

Fredag och jag har gjort bort mig!

Jag fick jobbet. Jag visste att jag skulle få det innan jag gick dit, för hade redan pratat med dem i tele.
Ville bara inte säga något ifall jag skulle få ett nej när jag kom dit haha..
Mitt jobb kommer låta såhär så småningom
- Hej, men namn är Sandra och jag ringer för tele 2, har du ***** där?

FUN!:D hahaha....
Nej, men det är i alla fall extrapengar och är det skit är det ju bara att gå där ifrån.
Faktiskt så kändes det väldigt bra när jag var där igår och kollade runt och lyssnade, för alla verkade så trevliga och så vidare.
Mest orolig för hur det ska gå med mitt första samtal haha.
Nu ska ni få höra vad DUM jag är..
Vi åkte till Mantorp ist för Rudskogen för att det är motordagen denna lördag.
Och vad säger jag till de på jobbet? Jo. Att jag KAN jobba på lördag.
Det suger ju.. och inte kan jag ringa och ändra det nu, det känns lite fel och inte ett bra första intryck.
Men men.. Slutar vid 4 så får väl komma dit på kvällen helt enkelt.

Innan jobbintervjun igår var jag med Emilia, så vi tog oss en tripp till Bergvik eftersom det inte var så fint väder.
Fick med mig ett par annorlunda jeans hem, 2 väskor och ett midje skärp:)


Fram                                             Bak




Nu vet jag inte vad det blir. Ska kolla upp lite tider med bussen och så och sen blir det kanske en promenad.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback