Senaste Inlägg

färgval och annat smått och gott

Just nu håller vi på att renovera hallen nere och trappen och hallen upp till mitt rum.
Så mamma kom upp och undrade över färgval och så vidare.
Jag har svårt att se vad som skulle passa ihop när det är typ 70 olika färger i små cirklar i en brochyr haha.
Men jag tror att cappuccino och Shi-take skulle gå ihop, annars lite mörkare än cappuccino, men det vet jag inte om det skulle bli så bra, det är ju inte så stora utrymmen så det ser bara ännu mindre ut då..
Men men.
På den ljusa väggen upp i trappen tror jag att det skulle passa jätte bra med "text på vägg" och jag har det perfekta citatet! Det är även det citat som jag vill tatuera in:)

Blir ner till säffle idag också, det bli bussen vid tre så nu får jag snart gå upp och packa lite och så.
Kommer troligsvis upp bilder från smögen också innan jag åker:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback