Senaste Inlägg

Check!

Sådär, vår tältfundering är fixad. Det visade sig att vi hade ett hemma som var litet och nu har ja och mamma stått ute på trädgården och fixat med detta för att se så att det var helt och så vidare.
Men nu är det klart.. Så tält = CHECK!

Jag och mamma passade även på att ta en sväng inne i åmål innan vi åkte till morfar och hittade mig två söta linnen:)

Nu ska jag fixa och dola lite till som att packa lite så jag slipper tänka på det senare.
Det kommer ju bli ganska tidigt imorgon så får sova tidigt också!
Vill passa på att önska er andra en fin helg för jag kommer säkert
inte att uppdatera något mer..
Så får vi hoppas på KANON väder!
Puss!

 

 

 

 


1 Kommentarer

Postat av: Beatrice den 2010-07-02 @ 17:39:24

Vilka fina linnen du hade hittat gumman! ha de så bra nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback