Senaste Inlägg

blir nog röj ikväll!

Hej!
Sitter och har nyss duschat och gjort mig klar.
Vet inte om ni har hört om det på nyheterna, men det är ca 80 segelbåtar som åker från grebbestad hit till smögen idag och det ska tydligen vara riktiga festprissar!:D haha
Är riktigt fina båtar här så kan tänka mig att det kommer en och annan fin ikväll också.
Vi ska i alla fall gå ner och kika lite och jag tror att det kommer bli ganska trångt och mycket fest.


Justse ja, finns ett hus här i närheten för 6.5 miljoner, någon som kan köpa det till mig?:)
Jaja, nu väntar jag på att de andra ska göra sig iordning och sen bär det ner till bryggan!
Kommer förmodligen hem imorgon också, fast vi tar det som det kommer:)
Hoppas ni andra haft en fin vecka också!:=)
Pusspuss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback