Senaste Inlägg

Sugen!

Var hemma hos Robin förut då hans mamma påpekade att Eric var med i tidningen. Han var med i en kort liten intervju om Saab ungefär där han berättar att imorgon ska han och ca 10st från karlstad och massa andra åka upp till Trollhättan och glida runt och visa att de ska sälja Saab istället för att stänga ner det. Och jag håller med, BEHÅLL SAAB!!
Jag är extremt sugen på att åka dit, men som ni vet... Robin har ju ingen Saab kvar, haha:)
Men det vore kul att åka iväg på en "crusing" på vintern och för en god sak:)



Nu har jag kollar på Ricky balboa på tv och har duschat. Ska slänga mig i sängen och fantisera om de grejer jag vill göra med mitt rum, kommer visserligen inte bli av, men är sååååå sugen!

På tal om saab så kom jag på att jag saknar robins. jag tyckte den var så fin, deskret men ändå så stilig:) hihi!



Godnatt :*


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback