Senaste Inlägg

Sova blir!

har vart trött hela dagen.
Men eftersom Sofia hade lektion idag fick jag ju kämpa lite extra;)
har faktiskt vart med på alla idrottslektioner senaste tiden förtom förraveckan när jag var sjuk.
+ i kanten till mig!
Fortsätter jag såhär så slipper jag i alla fall ett stäck och har chans till ig eller kanske till och med g om jag hinner kompletera upp med simning och så:) Det gör jag förhoppningsvis, försöker se gympan som träning nu för tiden:P Går bättre att få upp lite tagg till att vara med då:)
som man fick höra förr. "du kommer ångra dig när du blir äldre eller senare"
Det gör jag också, hade jag bara vart med och lagt ner mig lite i ettan hade jag säkerligen haft ett VG eftersom jag tycker gympa är kul när jag väl har orkat dratt med mig kläder och bytt om.
Nog prat om gympa, eller hur?:P

Blev att städa rummet idag, nödvändigt!!
har också skrivit ut alla papper inför valen i 3:an, så blir att sätta sig och kolla igenom dem.
måste kolla igenom lite matte också för imorgon blir det prov!
EFTER DET så ska jag sova;) haha!
Sov gott allisammans:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback