Senaste Inlägg

Slapp dag.

Vi somnade inte förens efter kl 3 inatt då vi satt uppe och spelade kort.
Som alltid annars förlorade jag.

Detta fick mig att vakna väldigt sent och sitter nu hemma och glor på datorn.
Om någon timme börjar danser och jag ser fram emot att få se vilka som ska börja och så vidare.
Fick ju även reda på att Ida i klassen hade blivit antagen också:) Så det är roligt.
Gäller bara att hitta några skor att få tag i nu, annars får vi åka in och inskaffa oss det.
Nu blir det snart att hitta ner till duschen och få något i magen.
Kommer jag hem tidigare än Robin ska jag försöka fixa iordning lite och ha myskväll.
känner att det behövs...

Ha en bra söndagkväll!:=)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback