Senaste Inlägg

Sjuk?

Förstörde myskvällen igår med magknip. Jag åkte hem för att jag var rädd att det skulle bli som en annan gång. Urs vad det gjorde ont och jag känner av det idag också. Inte lika mycket som tur är. Men där emot så vaknade jag av en fruktansvärd halsont. Mamma hade redan sjukanmält mig när jag gick ner pga magen, men nu sitter jag här och har ont i halsen i stället.. Det jobbiga är att jag inte är svullen, bara röd som om jag inte har svalt saliv på en vecka. Sticker mer.
Så då blir man hemma idag, och det kommer inte bli många knop gjorda.

Grattis till Robin också som ängtligen fick jobb igår och blir anställd den 1 februari!
Jag är jätte glad för hans skull, och kan lova att alla andra är också, speiellt han själv!<3





haha!!!!! Så förutsägbar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback