Senaste Inlägg

Lite sammanfattning om året -09

ja, vad har man gjort det här året då?
har det vart ett bra eller dåligt år?¨
För mig tycker jag nog faktiskt att det har vart ett bra år.

Jag har inte mist någon inom min familj, jag älskar och blir älskad av min familj också.
Jag träffade Robin och vi blev ett par strax innan året -09 och har hållt ihop under hela året.
Jag har fått bra kontakt med hans familj och hans vänner.

Men vad har man gjort då?
ja, vi var ju iväg till Göteborg en helg. Vi var i Stockholm och vi har vart och badat i Örebro badhus 2 gånger.
Även har jag vart i Sunne och grums och åkt skidor.
De fina kvällarna har vi åkt in och umgåts med Robins kompisar som jag också har skapat en kontakt med och racat på välsviken eller glidit runt i stan. Badat har jag hunnit med, åkt ring och annat efter båt på vattenskidsklubben.
Sen var vi på Gatebil under en helg och det var galet!:)

Emlia 09 drog vi iväg på


Jag & Robin fick i uppgift att vara bartenders på ett stort 50års kalas.


Jag har träffat både Thomas Dileva och Fredrik och Filip!


Sen var jag med mamma och hennes man ner till skåne under 4 dagar, då åkte vi till Sveriges sydligaste pungt Smygehuk, Åkte färja över till Danmark, kollade på bron över till Danmark. Var också på en plats med extreeeemmmmt mycket nykelpigor, måste ha vart ett rekord!? Kollade på turning torso gjorde vi också:)

Sen ska man inte säga att året har vart perfekt, för det finns vissa stunder man hade viljat lägga sig ner och sova i 3 år. Men dåliga saker kan man inte undvika, och året i sig har faktiskt varit rätt så bra!
Hoppas att ni har haft ett super år och att detta år som kommer ska bli ännu bättre!


1 Kommentarer

Postat av: Beatrice den 2010-01-02 @ 11:12:16
http://beatriceellen.blogg.se/

haha ja de måste vara nyckelpigornas land - Danmark :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback