Senaste Inlägg

Hemma hos fadern.

Kom till pappa idag, ca en månad sedan jag var här senast.
passade på att dra ner till domus förut och kikade in på boys&girls och köpte mig ett silverschamoo..
Är lite skeptiskt mot det när man sett att folk får blåa nyanser i året, och det vill jag ABSOLUT inte ha.
Men köpte ett lite dyrare och hoppas på bättre resultat.
Köpte mig även 2 par sommarstrumpor (kunde inte låta bli):) och ett par stay up´s.

Pappa kom ju hem för ca en vecka sedan från Teneriffa så han hade köpt med lite från planet.
En hårinpackning. Innehåller aloevera (stavning?) och jag testa den förut och den är superbra!
Fick även Smartis:) GOTT! Sen vet jag inte riktigt vad det andra var..
Klubbor som ser ut som bananer, smakade mest gummi:/


Käkade nyss god mat så nu är jag mätt och belåten.
Ska krypa ner i soffan framför braskaminen och läsa lite.
Trodde att Robin skulle komma, men Hotwood spelar ju på Ritz ikväll så han drog dit istället:)
Ha en trevlig kväll!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback