Senaste Inlägg

Helt slut.

Vet inte vad det är, sovit för mycket kanske?:)
Sen har jag en ond aning om att jag håller på att få urinvägsinfektion..
Det börjar bli riktigt jobbigt nu så jag får antagligen åka till vårdcentralen imorgon.
Inget säffle blev det för mig idag.
Antagligen blir det att åka dit imorgon, måste ju ner en dag innan skolan i alla fall och träffa pappa.
Sen åker ju han till en ny skola i karlskoga och den 17 om jag mins rätt åker han och syster till Teneriffa!!!! (Avundsjuk)

Måste i alla fall ner och ta mig en dusch, sen ska jag försöka laga lite god mat till mig och Robin.
Vi f¨r se hur jag känner mig, för just nu springer jag på toa var 10minut och det känns som att något ska explodera..

Till sist: Ta vara på era nära och kära, för en dag är de borta tyvärr.. R.I.P farfar till Robin.
Till Robins familj: Jag tänker på er!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback