Senaste Inlägg

Helt ok helg hos fader.

Det är inte ofta jag är hos pappa och kan komma hem och tycka att jag har haft roligt.
Jag gör aldrig något speciellt här längre.
Har inte någon större glöd till att göra det heller.
Men jag träffade i vilket fall Anna johanesson när jag köpte mitt silverschampoo
så vi stog och pratade en liten stund, DET var länge sedan... på riktigt!:P haha
På tal om silvershamoot så testade jag det igår..
Blev faktiskt skillnad i överhåret, under får jag hålla på med ett tag kan jag tänka mig:)

Sen drog jag och Sophie ner till mc och tog oss en "fika" och snackade lite skit och hon
uppdaterade mig lite om hur det ligger till i säffle just nu.

Fick tag i Jesper som mötte upp mig och vi drog vidare till Max.
Där träffade jag lite bekanta.
Det var inte speciellt roligt där och man kände sig lite för mogen om jag ska vara ärlig.
Jag kunde inte släppa lös med de flesta människor som var där.
Det blev i alla fall bråk så de flesta drog hem till Fredrik, och jag hängde på.
Det var ganska lungt egentligen, men det var riktigt roligt där borta.
Vi jävlades med jesper och hans tjej(?) och lyssnade på bra musik.
Kom inte hem förens efter kl fyra, men det var riktigt skönt att komma ut lite och få
vara mig igen.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback