Senaste Inlägg

Helt ok dag.

Slappade i sängen som jag i princip har gjort i hela 2 dagar. Nyttigt....
Så jag var tvungen att göra något för att kunna somna ikväll, vilket jag haft svårt för de senaste dagarna. Inte gjort något över huvud taget.
Så jag satte igång musik och hoppade hopprep och gjorde några övningar som situps och så tränade jag benen..
Efter en sådär 10 min efter jag slutat fick jag för mig för att ta lite luft, så blev att jogga!
Det var jobbigt, och kallt om halsen.
Efter det frächade jag upp mig oh målade både finger och tå naglar:)


Nu har jag vart och handlat åt mamma och det blir taco ikväll!
Det har verkligen blivit MYCKET taco nu vid nyår, haha.
Men vaf*n... Det är gott, och faktiskt rätt nyttigt om man skippar mjukbröden:)


PS: är jätte nöjd med nya mobilen!

Hoppas ni andra har en bra kväll också!:)
pusspuss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback